Бухгалтерський
аутсорсинг

Юридична компанія
«СТОЛИЧНА ПРАВОВА ГРУПА»

Бухгалтерський аутсорсинг підприємств

послуги

Наші фахівці напряму «Бухгалтерський аутсорсинг підприємств» з 2010 р. здійснюють супровід бізнесу наших клієнтів на умовах комплексного абонентського бухгалтерського обслуговування.

Станом на початок 2022 р. корпоративними клієнтами напряму «Бухгалтерський аутсорсинг підприємств» є понад 30 підприємств малого та середнього бізнесу в таких напрямках, як будівництво, ІТ, експорт-імпорт товарів, рекламний бізнес, продакшн, виробництво, логістика, торговельна діяльність тощо

image
напрями

В обсяг комплексного абонентського бухгалтерського обслуговування входять такі напрямки роботи бухгалтерів (але не обмежуються ними):

Консультування з бухгалтерського обліку та оподаткування

Впровадження та налаштування бухгалтерського обліку

Внутрішній аудит та оптимізація податкового навантаження

Нарахування та виплата заробітної плати

Підготовка та подання звітності

Розрахунок та сплата податків

Кадрове діловодство

Проходження планових та позапланових податкових перевірок

тарифи

Ми пропонуємо тарифи, які будуть прийнятні як для стартапу, так і компаній малого та середнього бізнесу.
Нижче наведено базові тарифи абонентського бухгалтерського обслуговування.

Система оподаткування Пакет
до 25 операцій*
Пакет
до 50 операцій
Пакет
до 100 операцій
Пакет
до 200 операцій
Загальна система без ПДВ від 4000 грн. від 6000 грн. від 10000 грн. від 14000 грн.
Загальна система з ПДВ від 6000 грн. від 8000 грн. від 12000 грн. від 20000 грн.
Єдиний податок 3 група (5%) без ПДВ від 3000 грн. від 5000 грн. від 9000 грн. від 15000 грн.
Єдиний податок 3 група (3%) з ПДВ від 5000 грн. від 7000 грн. від 11000 грн. від 19000 грн.

*Операція - бухгалтерська операція, проведена в бухгалтерській програмі, на підставі якої підготовлено пакет документів (створена видаткова накладна, рахунок-фактура, платіжне доручення, створена та/або зареєстрована податкова накладна) або виконана дія бухгалтера, спрямована на виконання обов\'язків, передбачених у договорі про надання бухгалтерських послуг.

У вартість пакету (відповідно до обраної системи оподаткування) входить:
- бухгалтерське обслуговування – облік первинних документів у 1С;
- складання щомісячної/ квартальної/ річної звітності;
- розрахунок заробітної плати та ведення кадрового обліку на 1 співробітника (кожен наступний найманий співробітник оплачується додатково – 500,00 грн./людина);
-консультаційна підтримка по діяльності компанії.

Зовнішньоекономічна діяльність збільшує вартість послуги на місяць на 15%.

Наявність РРО та інших додаткових звітів – доплата 1000,00 грн/ звіт.

Документи понад тарифний пакет оплачуються додатково за вартістю (ціна за обраний пакет/на кількість документів). При перевищенні документів понад 200 штук ціна за пакет обговорюється додатково.

Оплата послуг можлива як з ПДВ (нараховується додатково до зазначених вище тарифів), так і без ПДВ.

переваги

Очевидні переваги комплексного абонентського бухгалтерського обслуговування:

ico

ДосвідНа Вас працює команда експертів з досвідом від 15 років

ico

ПостійністьНаш штат досвідчених бухгалтерів дозволяє уникнути проблем із хворобою або відпусткою штатного бухгалтера

ico

БагатопрофільністьГлибока експертиза фахівців з різних напрямків бухгалтерського обліку

ico

ЕкономічністьВідсутність необхідності підприємству оформлювати робоче місце, сплачувати податки із заробітної плати

ico

ПДВСуму ПДВ у вартості наших послуг буде повернуто як податковий кредит

ico

ВідповідальністьШтрафи за несвоєчасне подання звітності та сплату податків з нашої вини ми беремо на себе

Відеовідгуки

Відеовідгуки

blog image

Відео-відгук Сергія ХОМЕНКА, СЕО компанії CLIO PRODUCTS GROUP

Співпраця між юридичною компанією СТОЛИЧНА ПРАВОВА ГРУПА та компанією CLIO PRODUCTS GROUP почалася у далекому 2008 р.

Дивитись відео
blog image

Відео-відгук Лариси ЮРЧЕНКО, CEO компанії GP GROUP

Співпраця СТОЛИЧНОЇ ПРАВОВОЇ ГРУПИ та компанії GP GROUP почалася 2019 р. Наразі наші юристи і адвокати супровождують клієнта по питаннях трудових відносин, укладення договорів, корпоративних відносин.

Дивитись відео
blog image

Відео-відгук Олени КІМ, СЕО компанії ПРОІВЕНТ

Співпраця між юридичною компанією СТОЛИЧНА ПРАВОВА ГРУПА та агенцією ПРОІВЕНТ почалася у 2022 р. Нашими юристами було успішно вирішено питання розблокування податкових накладних, а також реєстрації...

Дивитись відео
;

Отримати консультацію

Ви можете написати запит та отримати безкоштовну консультацію нашого фахівця

Керівник напряму

Керівник цього напряму

Валентина Дроздова

Керівник практики бухгалтерського супроводу

15+

досвіду в бухгалтерському консалтингу

Зв'язатись зі мною
питання-відповідь

Питання та відповіді про комплексне абонентськебухгалтерське обслуговування:

01

Як отримати первинну консультацію по питанням бухгалтерського супроводу бізнесу?

Ви можете залишити Ваш запит на сторінці сайту у розділі «Отримати консультацію» або звернутись безпосередньо до фахівця нашої компанії, зазначеного у розділі «Команда цього напрямку», через зручний для Вас месенджер або відправивши листа на e-mail.
02

Яка форма розрахунків за послуги?

Можливий готівковий і безготівковий розрахунок.
Безготівковий розрахунок можливий як з ПДВ так і без нього.
Чи залишилися ще питання?
матеріали блогу

Ви можете ознайомитися з нашими матеріалами блогу про комплексне абонентське бухгалтерське
обслуговування:

blog image

Податкова прислала запит. Який алгоритм дій?

У цьому відео розберемо, яким чином правильно реагувати на отриманий запит від податкової. Надавати одразу ж усі запитувані документи чи взагалі проігнорувати запит?

Дивитись відео
blog image

Нова податкова реальність з 01.08.2023

Відміна єдиного податку 2%. Зміни у мораторії на податкові перевірки.

Дивитись відео
наш офіс

Контакти

м. Київ, вул. Івана Франка, 18А, оф 5

+38 067 402 99 16

Дякуємо за заявку!

Ми з Вами зв'яжемось найближчим часом!