Наші фахівці напряму «Бухгалтерський аутсорсинг підприємств» з 2010 р. здійснюють супровід бізнесу наших клієнтів на умовах комплексного абонентського бухгалтерського обслуговування.
Станом на початок 2022 р. корпоративними клієнтами напряму «Бухгалтерський аутсорсинг підприємств» є понад 30 підприємств малого та середнього бізнесу в таких напрямках, як будівництво, ІТ, експорт-імпорт товарів, рекламний бізнес, продакшн, виробництво, логістика, торговельна діяльність тощо
Консультування з бухгалтерського обліку та оподаткування
Впровадження та налаштування бухгалтерського обліку
Внутрішній аудит та оптимізація податкового навантаження
Нарахування та виплата заробітної плати
Підготовка та подання звітності
Розрахунок та сплата податків
Кадрове діловодство
Проходження планових та позапланових податкових перевірок
Система оподаткування | Пакет до 25 операцій* |
Пакет до 50 операцій |
Пакет до 100 операцій |
Пакет до 200 операцій |
---|---|---|---|---|
Загальна система без ПДВ | від 4000 грн. | від 6000 грн. | від 10000 грн. | від 14000 грн. |
Загальна система з ПДВ | від 6000 грн. | від 8000 грн. | від 12000 грн. | від 20000 грн. |
Єдиний податок 3 група (5%) без ПДВ | від 3000 грн. | від 5000 грн. | від 9000 грн. | від 15000 грн. |
Єдиний податок 3 група (3%) з ПДВ | від 5000 грн. | від 7000 грн. | від 11000 грн. | від 19000 грн. |
*Операція - бухгалтерська операція, проведена в бухгалтерській програмі, на підставі якої підготовлено пакет документів (створена видаткова накладна, рахунок-фактура, платіжне доручення, створена та/або зареєстрована податкова накладна) або виконана дія бухгалтера, спрямована на виконання обов\'язків, передбачених у договорі про надання бухгалтерських послуг.
У вартість пакету (відповідно до обраної системи оподаткування) входить:
- бухгалтерське обслуговування – облік первинних документів у 1С;
- складання щомісячної/ квартальної/ річної звітності;
- розрахунок заробітної плати та ведення кадрового обліку на 1 співробітника (кожен наступний найманий співробітник оплачується додатково – 500,00 грн./людина);
-консультаційна підтримка по діяльності компанії.
Зовнішньоекономічна діяльність збільшує вартість послуги на місяць на 15%.
Наявність РРО та інших додаткових звітів – доплата 1000,00 грн/ звіт.
Документи понад тарифний пакет оплачуються додатково за вартістю (ціна за обраний пакет/на кількість документів). При перевищенні документів понад 200 штук ціна за пакет обговорюється додатково.
Оплата послуг можлива як з ПДВ (нараховується додатково до зазначених вище тарифів), так і без ПДВ.
ДосвідНа Вас працює команда експертів з досвідом від 15 років
ПостійністьНаш штат досвідчених бухгалтерів дозволяє уникнути проблем із хворобою або відпусткою штатного бухгалтера
БагатопрофільністьГлибока експертиза фахівців з різних напрямків бухгалтерського обліку
ЕкономічністьВідсутність необхідності підприємству оформлювати робоче місце, сплачувати податки із заробітної плати
ПДВСуму ПДВ у вартості наших послуг буде повернуто як податковий кредит
ВідповідальністьШтрафи за несвоєчасне подання звітності та сплату податків з нашої вини ми беремо на себе
Ви можете написати запит та отримати безкоштовну консультацію нашого фахівця
Валентина Дроздова
Керівник практики бухгалтерського супроводу
15+
досвіду в бухгалтерському консалтингу
Як отримати первинну консультацію по питанням бухгалтерського супроводу бізнесу?
Яка форма розрахунків за послуги?
Ми з Вами зв'яжемось найближчим часом!